Sunday, March 20

Throwback bulan pertama menjadi RANIA


Bulan pertama menjadi rania.. mendapat pencapaian yang agak memberangsangkan. Berjaya menjejakkan kaki ke hq yg terletak di Gombak.. walaupun diri sebenarnya menetap di Kuantan. Dengan izin Allah.. kebetulan tarikh kelas yg diadakan di hq adalah bersamaan dengan tarikh keberadaan sy di negeri Selangor..sementara menunggu flight ke Kuching pada keesokan harinya. Maka dengan izin Allah saya dihimpunkan bersama rania yg lain di hq Ana Edar Sdn Bhd untuk menghadiri kelas buat kali yang pertama.

Husna pun turut serta :'D

Kemudian bulan pertama juga berjaya capai lebih 20 botol qaseh. Siapa menyangka akan bertemu si fulan dan si fulan yang tidak berkira-kira untuk membeli.. dan Allah membuka hati mereka untuk membeli..?

Syukur pada Allah swt.

Ternyata rezeki itu di tanganNya. Kita berusaha. Dia yang memberi .. banyak atau sedikit.. itu kerja Dia. Yg penting kita berusaha. Allah maha melihat dan kita sebagai hamba juga jangan lupa meminta... sedangkan ilham pun datang dariNya. Ilham menulis pun datang drnya. Ilham memilih qaseh juga datang dariNya.



Bagi saya perniagaan apapun boleh bawa kita ke puncak kejayaan asalkan kita berusaha.


Tapi mengapa saya memilih qaseh? Kerana qaseh , produknya telah diiktiraf IMP. Produk yang dikilangkan secara islamik dan menitikberatkan soal keberkatan. Ia juga merupakan bisnes berkonsepkan MLM yang diiktiraf halal dan patuh syariah.




bersama leader hebat kami, Kak Syim dan Kak Zalina

#seronoknyabizqaseh
#syukuradaqaseh


Jadi... Anda berminat nak bersama saya dalam mencapai cita-cita bersama.qaseh?
Cita-cita saya nak jadi suri rumah bergaji. Anda pula?


Whatsapp 0135414229

0 comment (s):